Аннотация
Ushbu maqola mazmunida uzluksiz ta’lim tizimining turli bosqichlarida faoliyat yuritayotgan ta’lim muassasalari musiqiy to‘garak mashg‘ulotlarida amaliy bilimlarni berish borasidagi tajribalarni o‘rganishga e’tibor qaratildi. Badiiy havaskorlik to‘garak mashg‘ulotlarining o‘ziga xos jihatlari yuzasidan tahliliy mulohazalar bildirildi.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Sh.M.Mirziyoev. Buyuk kelajagimizni mard va oliyjanob xalqimiz bilan birga quramiz. T.O‘.2017.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 20 apreldagi “Oliy ta’lim tizimini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-2909-sonli qarori. www.lex.uz.
Mamirov Q. Musiqa vositasida yoshlarni axloqiy-estetik ma’naviyat ruhida tarbiyalash //Musiqiy ta’lim va ma’naviyat. Resp. Ilmiy-nazariy konf.mat.to‘plami. – T.: Nizomiy nom. TDPU, 1998. – 3-5- b.
Karomatov F.M. Xalq muzikasi //O‘zbek muzikasi tarixi. Tuzuvchi: T.Ye.Solomonova. – T.: G‘ofur G‘ulom nomidagi Adabiyot va san’at nashriyoti, 1981. – 27 – 34-b.
Fayzullaev E.M. “Bo‘lajak musiqa o‘qituvchilari badiiy didini shakllantirishda o‘zbek mumtoz musiqasi imkoniyatlaridan foydalanish” (metodik qo‘llanma). Toshkent – 2008.
Fayzullaev E.M. Bo‘lajak musiqa o‘qituvchilari badiiy didini shakllantirishning pedagogik shart-sharoitlari (o‘zbek mumtoz musiqasi misolida). Ped.fan.nomz... dissertatsiyasi. TDPU. T.: 2010y.
Авторы
Zilola Inomova
Jizzax davlat pedagogika instituti
Ключевые слова:
musiqa, musiqiy tarbiya, to‘garak, ansambl, orkestr, xor, yakka cholg‘u, raqs, lapar, yalla, terma, maqom, badiiy havaskorlikВыпуск
Раздел: Articles