Аннотация
XXI asrda ta’lim sohasida yuz berayotgan tub islohotlar, global raqamlashtirish, yangi avlod pedagogik yondashuvlari oliy ta’lim tizimida ham yangicha fikrlash va o‘rgatish metodlarini joriy etishni taqozo qilmoqda. Xususan, filologiya yo‘nalishida tahsil olayotgan talabalar uchun til ko‘nikmalarining to‘laqonli shakllanishi ularning bo‘lajak kasbiy muvaffaqiyatlarining kalitidir. Zamonaviy pedagogik texnologiyalar, xususan "Flipped classroom" (ag‘darilgan sinf) modelining mustaqil ta’limda qo‘llanishi orqali til ko‘nikmalarini rivojlantirishga yangi sifat bosqichi olib kirilishi mumkin.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Bergmann, J., & Sams, A. (2012). Flip Your Classroom: Reach Every Student in Every Class Every Day. International Society for Technology in Education.
Bishop, J. L., & Verleger, M. A. (2013). The Flipped Classroom: A Survey of the Research. ASEE National Conference Proceedings.
Talmon, S. & Gilad-Bachrach, R. (2017). Educational Technologies for Developing Productive Skills in Higher Education. Journal of Educational Research.
CEFR. (2020). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. Council of Europe.
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi qarori. (2021). Oliy ta’limda innovatsion metodikalarni joriy etish to‘g‘risida.
Saparov, S. P. (2015). LINGOCULTUROLOGY AND PHRASEOLOGICAL UNITS AS LINGOCULTUREME. Teoretičeskaâ i prikladnaâ nauka, 5(25), 173-176.
Сапаров, С. (2024). Ingliz va qoraqolpoq tillarining metaforik xarakterdagi komparativ frazeologik birliklari. Преимущества и проблемы использования достижений отечественной и мировой науки и технологии в сфере иноязычного образования, 1(1), 151-153.
Сапаров, С. П. (2022). ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ ФРАЗЕОЛОГИЧЕСКИХ ЕДИНИЦ АНГЛИЙСКОГО И КАРАКАЛПАКСКОГО ЯЗЫКОВ. ХАБАРШЫСЫ, 3, 195
Авторы
Xodjaniyazova Xodjaniyazova
Nukus State Pedagogical Institute named after Ajiniyaz
Akbarova Sh. X. Akbarova Sh. X.
Nukus davlat Pedagogika instituti
Copyright (c) 2025 Журнал иностранных языков и лингвистики

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.