Опубликован 2021-04-09

TIL O‘RGANISHDA MOBIL ILOVALARDAN FOYDALANISH IMKONIYATLARI

Аннотация


Axborot-kommunikatsiya texnologiyalarining rivojlanishi chet tillarini o‘rganishda bir qancha yangi yo‘nalishlarni olib keldi. Chet tili darslarida axborot texnologiyalaridan qanday qilib samarali va kreativ usullardan foydalanish kerakligi bugungi kunning muhim omili bo‘lmoqda. Uyali telefonlar xususan smartfon, gadjetlardan dunyo aholisining katta qismi foydalanib kelmoqda, shu bilan birgalikda ushbu texnologiyalarning paydo bo‘lishi odamlarning muloqot uslubini va munosabatlarni o‘zgartirdi, chunki bu har kimning ijtimoiy hayotining ajralmas qismidir. So‘nggi paytlarda ushbu texnologiya o‘sib kelayotgan avlod uchun zerikarli va monoton xususiyatga ega bo‘lgan an’anaviy tillarni o‘rganish usullari o‘rniga til o‘rganishning innovatsion usuli sifatida butun dunyo bo‘ylab ta’lim muhitiga yo‘l ochmoqda. Til o‘rganuvchilar, hatto o‘qituvchilar uchun mobil dasturlar ishlab chiqish ommalashmoqda. Ushbu dasturlarning ba’zilari talabalar va boshqa til o‘rganuvchilar uchun o‘quv materiallarini taqdim etadigan vebsaytlarning mobil versiyasi sifatida faoliyat olib bormoqda. Ushbu maqolada mobil texnologiyalar asosida til o‘rganishni va an’anaviy ravishda til darslarida mobil qurilmalardan foydalanish imkoniyatlari muhokama qilinadi.

Как цитировать


Rakhmatov, D. (2021). TIL O‘RGANISHDA MOBIL ILOVALARDAN FOYDALANISH IMKONIYATLARI . Журнал иностранных языков и лингвистики, 2(3). извлечено от https://pshedu.jdpu.uz/index.php/fll/article/view/889

Библиографические ссылки


Jabborov, U. (2020). Modeling the Pedagogical Experience of England as a Factor of Improving the Quality of Training Future Teachers. Архив Научных Публикаций JSPI.

Jabborov, U. (2020). The role of teaching and using interactive methods in learning foreign languages. Архив Научных Публикаций JSPI, 1-6.

Nurmanov, A. T., & Jabbarov, U. A. (2017). ABOUT MODERN TRENDS OF PREPARATION OF TEACHERS OF ENGLISH LANGUAGE IN UZBEKISTAN (BASED ON UK EXPERIENCE). ISJ Theoretical & Applied Science, 11(55), 21-25.

Нурманов, А. Т., & Жаббаров, У. А. (2017). О СОВРЕМЕННЫХ ТЕНДЕНЦИЯХ ПОДГОТОВКИ УЧИТЕЛЕЙ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА В УЗБЕКИСТАНЕ (НА ОСНОВЕ ОПЫТА ВЕЛИКОБРИТАНИИ). Theoretical & Applied Science, (11), 21-25.

Jabbarov Ulugbek. (2020). Modeling the Pedagogical Experience of England as a Factor of Improving the Quality of Training Future Teachers. International Journal of Psychosocial Rehabilitation, 24(04), 6683-6693. 10.37200/IJPR/V24I4/PR2020481

Ulugbek A. Jabbarov. Significance of Foreign Pedagogical Experience in Preparing English Language Teachers. Eastern European Scientific Journal, 2018, 2. http://journale.auris-verlag.de/index.php/EESJ/article/view/899/973

Jabborov, U. (2020). О совершенствовании коммуникативной компетенции будущих учителей английского языка. Архив Научных Публикаций JSPI, 1-6.

Jabborov, U. (2020). The importance of foreign pedagogical experience in the preparation process of english language teachers. Архив Научных Публикаций JSPI, 1-11.

Jabborov, U. (2020). Бўлажак инглиз тили ўқитувчиларини тайёрлашда халқаро педагогик тажрибанинг аҳамияти. Архив Научных Публикаций JSPI, 1-5.

Jabborov, U. (2020). О совершенствовании коммуникативной компетенции будущих учителей английского языка. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(12), 1-6. извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/3029

Туракулов, О. Х., Савурбаев, А., & Эшанкулов, Б. С. (2019). Территориально распределённая информационно-образовательная среда и методы оценки её электронно-образовательной ресурсной базы. In Наука и инновации-современные концепции (pp. 124-132).

Turakulov, O. H., Axmedov, Z. R., & Hamzayev, K. K. (2017). Active Model of Ruling Education. Eastern European Scientific Journal, (6).

Turakulov, O. K. (2009). The algorithm-based approach to the creation of an information and education environment. Lifelong Education: Continuous Education for Sustaiable Development: proc. of IAEA coop. Vol. 7/arr. NA Lobanov; sci. ed. NA Lobanov, VN Scvortsov.–SPb.: LSU na AS Puskin, 2009.–464 p. ISBN 978–5–8290–0821–5, 195.

Туракулов, О. Х. (2009). Информационный учебно-методический центр для образовательной среды. Известия Самарского научного центра Российской академии наук, 11(4-6).

Туракулов, О. Х. (2008). Психолого-педагогические аспекты выдачи и совершенствование информационного обеспечения при подготовке специалистов среднего звена. In Ма-териалы международной научно-практической конференции на тему:«Проблемы прикладных исследований в социологии, психологии, маркетинге: реалии и возможности» (p. 116).

Салиев, Э., Савурбоев, А., Туракулов, О. Х., & Тавбоев, С. А. (2016). Компьютерное моделирование задачи цифровой обработки изображений на основе нечетких множеств. In Информатика: проблемы, методология, технологии (pp. 562-567).

Туракулов, О. Х. (2009). Информационный учебно-методический центр для образовательной среды. Известия Самарского научного центра Российской академии наук, 11(4-6).

Тавбоев, С. А., Савурбоев, А., Туракулов, О. Х., & Исроилов, И. Н. (2016). АРХИТЕКТУРА СИСТЕМЫ ЦИФРОВОЙ ОБРАБОТКИ ИЗОБРАЖЕНИЙ СРЕДСТВАМИ ТЕОРИИ НЕЧЕТКИХ МНОЖЕСТВ. Ученый XXI века, (2-5).

Туракулов, О. Х. (2012). Использование автоматизированных информационных технологий в создании информатизированной образовательной среды. Педагогические науки, (6), 15-17.

Туракулов, О. Х. (2009). Алгоритмический подход к созданию информационно-образовательной среды. Образование через всю жизнь: непрерывное образование в интересах устойчивого развития, 7.

Jabborov, U. (2020). DEVELOPING FUTURE ENLISH LANGUAGE TEACHERS` PROFESSIONAL SKILLS . Архив Научных Публикаций JSPI, 1(80). извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/6725

Jabborov, U. (2020). PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS OF THE ENGLISH LANGUAGE. Архив Научных Публикаций JSPI.

Jabborov, U. (2020). PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS OF THE ENGLISH LANGUAGE. Архив Научных Публикаций JSPI.

Jabborov, U. (2020). PARAMETERS OF STUDYING PEDAGOGICAL EXPERIENCE OF FOREIGN COUNTRIES IN THE TRAINING OF TEACHERS OF THE ENGLISH LANGUAGE. Архив Научных Публикаций JSPI.

Jabborov, U. (2020). МОДЕЛИРОВАНИЕ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОПЫТА АНГЛИИ КАК ФАКТОР ПОВЫШЕНИЯ КАЧЕСТВА ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ. Архив Научных Публикаций JSPI.

Jabborov, U. (2020). ХОРИЖИЙ ПЕДАГОГИК ТАЖРИБА ВА УНИ АМАЛИЁТГА ЖОРИЙ ЭТИШ МАСАЛАЛАРИ. Архив Научных Публикаций JSPI.

Jabborov, U. (2020). БЎЛАЖАК ЧЕТ ТИЛ ЎҚИТУВЧИЛАРИНИНГ КАСБИЙ ВА МАДАНИЯТЛАРАРО КОМПЕТЕНЦИЯЛАРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ МАСАЛАЛАРИ. Архив Научных Публикаций JSPI.

Jabborov, U. (2020). Чет тили бўйича касбий компетентлик ва хорижий педагогик тажриба элементларини шакллантириш жараёни самарадорлиги мезонлари. Архив Научных Публикаций JSPI.

Jabborov, U. (2020). Некоторые аспекты формирования иноязычной профессиональной компетенции будущих учителей английского языка. Архив Научных Публикаций JSPI.

Jabborov, U. (2020). ЧЕТ ТИЛ КАСБИЙ КОМПЕТЕНЦИЯСИ ВА ХОРИЖИЙ ПЕДАГОГИК ТАЖРИБА ЭЛЕМЕНТЛАРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ ЖАРАЁНИ САМАРАДОРЛИГИ МЕЗОНЛАРИ. Архив Научных Публикаций JSPI.

Jabborov, U. (2020). Качества непрерывного образования Узбекистана на основе опыта Великобританнии. Архив Научных Публикаций JSPI.

Jabborov, U. (2020). Некоторые параметры внедрения педагогического опыта зарубежных стран в подготовке будущих учителей английского языка. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(62). извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/3681

________________________________________

Jabborov, U. (2020). Критерии эффективности использования педагогического опыта англии в подготовке будущих учителей английского языка. Архив Научных Публикаций JSPI.

Jabborov, U. (2020). ABOUT SOME ASPECTS OF FORMATION OF FOREIGN LANGUAGE PROFESSIONAL COMPETENCE. Архив Научных Публикаций JSPI.

Авторы


Dilmurod Rakhmatov

Jizzakh Branch of National Unibersity of Uzbekistan

Ключевые слова:

e-Learning, mobil ilova, masofaviy ta’lim, mobil texnologiyalar, mobil ta’lim

Copyright (c) 2021 Журнал иностранных языков и лингвистики

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Powered by I-Edu Group