Аннотация
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида” 2019 йил 8 октябрьдаги ПФ – 5847 – сон фармонида белгиланган вазифалар ижросини таъминлаш мақсадида Вазирлар Маҳкамаси 2020/2021 ўқув йилидан бошлаб республика олий таълим муассасаларида ўқув жараёнини босқичма-босқич кредит-модуль тизимига ўтказиш тартиби жорий этилишини қарор қилди. Ушбу мақолада кредит-модуль тизимида педагогик олий таълим муассасалари гуманитар таълим йўналишлари талабалрининг мустақил ишини ташкил этиш хусусиятлари ўрганилган.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Ernazarova, N. (2020). ВАРИАТИВНОЕ МАТЕМАТИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ В ВУЗЕ. Архив Научных Публикаций JSPI.
Hakberdievna, E. N. (2020). Methods of intensification of teaching mathematics of humanitarian students. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences, 8(3), 16-20.
Рустамов, М. Ж., Эрназарова, Н. Х., & Жабборов, Х. Х. (2014). К задаче наблюдения процесса нагрева тел. Молодой ученый, (19), 4-9.
Ernazarova, N. (2020). ФОРМИРОВАНИЕ У СТУДЕНТОВ ГУМАНИТАРНЫХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ВУЗОВ МАТЕМАТИЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ. Архив Научных Публикаций JSPI.
Авторы
Eernazarova Nazira
JSPI
Ключевые слова:
кредит – модуль тизими, мустақил иш, гуманитар – талабалар хусусиятлари, услубий қўлланмаВыпуск
Раздел: Articles