Аннотация
Ушбу мақолада таълим-тарбия ривожланиш жараёнида ўқитувчиларнинг ўз олдига қўйиши лозим бўлган мақсадлари, эгаллаши шарт бўлган билим, кўникма, малакалари, шу билан бирга Шарқ алломалари ва мутафаккирларининг ёш авлодни тарбиялашдаги фикрлари келтирилган.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Зуннунов А.ва бошқалар. Педагогика тарихи. –Т.: Шарқ, 2000.
Ибрагимов Х.И., Абдуллаева Ш.А. Педагогика. Ўқув қўлланма. – Тошкент: Фан, 2004.
Тохтаходжаева М.Х. ва бошқалар. Педагогика назарияси ва тарихи 1-қисм: Педагогика назарияси.– Т.: “IQTISOD-MOLIYA”, 2007.
Хошимов К., Нишонова С. Педагогика тарихи.-Т.: Алишер Навоий номидаги Ўзбекистон Миллий кутубхонаси нашриёти, 2005.
G’iyosova Z. T. “Bо’lаjаk mаtemаtikа fаni о’qituvchilаrining kаsbiy kоmpitentligini shаkllаntirish”. “ILM-FAN FIDOKORI MDH 2022” Tanlovining 2-mavsumi, FAN VA TA’LIM MUTAXASSISLARINI XALQARO TANLOVI, ISBN (O’zbekiston) xalqaro standart raqami beriladi, newjournal.org 25.12.22 y.
G’iyosova Z. T. “Kоmpеtеntsiyа tushunchаsi vа pеdаgоgik kоmpеtеntlikni rivоjlаntirish” Uzluksiz ta‟limda raqamli texnologiyalarni joriy etishning zamonaviy tendensiyalari va istiqbollari. Respublika ilmiy-amaliy anjumani materiallari (2022 yil 20-dekabr) Konferensiya Jizzax. JDPU
Авторы
Zebo G'iyosova
Ключевые слова:
педагогика, таълим, тарбия, билим, кўникма, малака, ривожланиш, таълим-тарбия, мақсадВыпуск
Раздел: Articles