Аннотация
Mazkur maqola taʼlim tizimida qo‘llaniladigan metodlarning shakllari, pedagogik texnologiyalarning afzalliklari va mavjud muammolar hamda yondashuvlarga bag‘ishlanadi. O‘quv mashg‘ulotlarini interfaol metodlar asosida tashkil etish o‘quvchilarning o‘zini o‘zi rivojlantirish imkoniyatlarini kengaytiradi va fanga bo‘lgan qiziqishlarini oshirib, ijodiy, tanqidiy, kreativ fikrlash ko‘nikmalarni shakllantirishga yordam beradi.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Чернобельская, Г. М. Методика обучения химии в средней школе / Г. М. Чернобельская. - М.: ВЛАДОС, 2000. - 336 с.
Багрова, H. B. Компьютерные технологии как средство индивидуализации процесса обучения / Н. В. Багрова / Химия в школе, - 2013. - № 8. - С. 31-34
Бражникова, А. М. Применение ИКТ в процессе обучения химии / А. М. Бражникова Информационные технологии для Новой школы. - СПб: Региональный центр оценки качества образования и информационных технологий, 2014. Т. 4. 29-31.
Atqiyayeva S. I. Komilov K.U. Developing intellectual capabilities of students in teaching chemistry. Mеждународный научно-образовательный электронный журнал «ОБРАЗОВАНИЕ И НАУКА В ХХI ВЕКЕ», 2021. Выпуск №10 (том 3), 684-692 стр.
Badalova S. L.. Komilov Q. U. Kurbanova A J. Case technology in chemistry lessons, Academic Research in Educational Sciences, 2020, Vol. I No, 1. Page 262-265 .
Авторы
Bunyod Tursunov
Ключевые слова:
passiv metodlar, faol metodlar, aqliy hujum, kreativ fikrlash, klаstеr, muammoli ta’lim texnologiyasi, Vеnn diаgrаmmаsiВыпуск
Раздел: Articles