Аннотация
Методы обучения буквально передают знания учителя ученикам.
и в то же время способ для студентов овладеть ими.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Кадрлар тайёрлаш миллий дастури// Баркамол авлод - Узбекистан
таракиётининг пойдевори. /Хужжатлар туплами. - Тошкент: Шарк, 1997. - 32-61 б.
Каримов И.А. Узбекистоннинг 16 йиллик тараккиёт йули. - Тошкент, 2007. -24
б.
Каримов И.А. Узбекистон XXI асрга интилмокда. - Тошкент: Узбекистон, 1999.
- 48 б.
Каримов И.А. Юксак маънавият - енгилмас куч. -Т.: Маънавият, 2008.- 176 б.
Узбекистон Республикасининг “Ахборатлаштириш тугрисида”ги конуни //
Ахборот ва ахборотлаштиришга оид норматив-хукукий хужжатлар туплами. -Тошкент:
Адолат, 2008. -290 б.
Авазов Ш. Экологическое воспитание старшеклассников сельской школы в
процессе краеведческой деятельности: Автореф.дисс. ... канд.пед.наук. -Тошкент,
-19 с.
Usanov, U. (2021). Yoshlarga modul tizimi asosida ta’lim berishning ahamiyati. Журнал естественных наук, 1(1). извлечено от https://natscience.jspi.uz/index.php/natscience/article/view/1390
Usanov, U. (2021). Ta’lim jarayonida innovatsion yondashuv davr talabi. Журнал естественных наук, 1(1). извлечено от https://natscience.jspi.uz/index.php/natscience/article/view/1422
Авторы
Toshpo’latov O.
Ключевые слова:
Методы обученияВыпуск
Раздел: Articles