Опубликован 2023-02-28

QISQA MUDDATLI ETYUDLAR ISHLASH METODIKASI

Аннотация


Yosh rassomlar dastlabki ta’lim bosqichida, odatda, chizayotgan narsani yuzaki, xuddi o`ziday ko`chirishga harakat qiladi. Ular diqqat bilan oldinma-ketin narsalarga tikilib qarashadi, so`ngra har bir mayda bo`laklarni va ularning rangini alohida-alohida bo`yashadi. Natijada tasvir maydalangan va bir butun ko`rinishda bo`lmaydi. Ushbu maqolada talabalarga etyudlarni ishlashga oid ko’rsatmalar berilgan

Как цитировать


Pardayev, B. (2023). QISQA MUDDATLI ETYUDLAR ISHLASH METODIKASI. Физико-технологического образование, 1(1). извлечено от https://pshedu.jdpu.uz/index.php/phys-tech/article/view/8291

Библиографические ссылки


Abdurahmonov G.M. Qalamtasvir va kompozitsiya.- Toshkеnt, 1995.

Abdurahmonov G.M. Kompozitsiya.- Toshkеnt, 2003.

Abdirasilov S. Tolipov N. Oripova N. Qalamtasvir. - T: O`zbеkiston, 2006.

Abdirasilov S.F. Tasviriy san'at atamalari.T., 2003.

Barh L. O. Наброски и зарисовки. М., 1970.

Boymеtov B., Abdirasilov S. Chizmatasvir. T.: G`.G`ulom nashriyot - matbaa ijodiy uyi, 2004

Maxmudov, A. (2022). CHIZMACHILIK DARSLARIDA ZАMONАVIY АXBOROT TEXNOLOGIYАLАRIDАN FOYDАLАNIB TА’LIM SАMАRАDORLIGINI OSHIRISH. Физико-технологического образование, 1(1).

Abdunabi, M. (2022). OLIY TA’LIM MUASSASALARIDA CHIZMACHILIK FANINI O ‘QITISHNING DOLZARBLIGI. Finland International Scientific Journal of Education, Social Science & Humanities, 10(12), 840-844.

Maxmudov, A. (2022). Muhandislik grafikasi fanlarining boshqa fanlar bilan aloqadorligi va integratsiyasi. Физико-технологического образование, 1(1).

X.To'raqulov, J. Orishev РАҚАМЛИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРНИНГ ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИНИ ТАШКИЛ ЭТИШДАГИ ИМКОНИЯТЛАРИ // SAI. 2022. №B8.

Tўрақулов ХА, О. Ж. (2011). Лойихали таълим–таълим самарадорлиги гарови. Таълим тизимида ижтимоий-гуманитар фанлар. Илмий–услубий журнали. Тошкент, 3-4.

Авторы


Baxtiyor Pardayev

Jizzakh State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

etyud, kolorit, manzara, siluet, kompozitsiya

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Powered by I-Edu Group