Аннотация
Ушбу мақолада бўлажак ўқитувчиларни бадиий-эстетик мерос асосида маънавий-эстетик тарбиялаш жараёни ҳақида сўз юритилади. Бўлажак ўқитувчиларни маънавий-эстетик тарбиялашжараёниижтимоий-иқтисодий муносабатлар тизимида маънавий-эстетик дунёқарашнинг моҳиятлари асосида ёритилади.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Каримов И.А. Ўзбекистоннинг ўз истиқлол ва тараққиёт йўли. – Тошкент: Ўзбекистон, 1992. – 72 б.
Каримов И.А. Истиқлол ва маънавият. – Ташкент: Ўзбекистон, 1994. – 160 с.
Бобомуратова Э.Х. Духовное обновление общества и изменение общественной психологии молодежи Узбекистана: Автореф.дисс. … докт.филос.наук. – Ташкент, 1997.
А.И. Эстетическая сущность искусства. – М.: Искусство, 1966.
ОБ ОСНОВНЫХ ПОНЯТИЯХ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ЦЕННОСТЕЙ. Мардонов ШУКРУЛЛО, доктор педагогических наук, профессор Чирчикского государственного педагогического института;Умида ЗАКИРОВА, соискатель Джизакского государственного педагогического института. Халқ таълими илмий- методик журнали.Тошкент-2021 2-сон. ISSN 2181-7839.
Bayturayeva, N. (2021). MUSTАQIL TА’LIM FАОLIYATIDА BОSHLАNG’ICH SINF O’QITUVCHISINING IJОDIY KОMPЕTЕNTLIGINI RIVОJLАNTIRISHDА АKMЕОLОGIK YONDОSHUV. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (3). извлечено от https://ppmedu.jspi.uz/index.php/ppmedu/article/view/3480
Авторы
Umida Zokirova
Jizzax State Pedagogical Institute
Ключевые слова:
Узлуксиз таълим тизими, маънавий-эстетик тарбия, миллий-умуминсоний қадриятлар, маънавий-эстетик дунёқараш, маънавий-маърифий, маданий-тарихий, илмий-назарийВыпуск
Раздел: Articles