Аннотация
Ushbu maqolada tabiatshunoslik fanlarining maxsus maktablarda o’qitilishi tarixi hususida mulohazalar yuritilgan.
Как цитировать
Библиографические ссылки
D.I.Mustafaqulova.Developing of sustematic thinking ofstudents in biology courses.2020-11-09.
D.I.Mustafaqulova.Darslarda muammoli o’qitish texnologiyasi.Ta’lim texnologiyalari.2016.Toshkent 91-95 bet.
D.I.Mustafaqulova. Махсус мактабларда экологик таълим-тарбияни ташкил этиш ва амалга ошириш принциплари. Ислом Каримов асарларида мамлакатимиз ёшлари ҳаётий позициясини шакллантириш ва таълим – тарбия масалалари. Республика илмий-амалий конфренцияси материаллари. 2017 йил 26 май.
Mustafaqulova, D. (2022). MAXSUS MAKTABDA TABIATSHUNOSLIK O’QITISH DASTURINING MAZMUNI: GEOGRAFIYA FANI MISOLIDA. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(6). извлечено от https://ppmedu.jspi.uz/index.php/ppmedu/article/view/5483
Mustafaqulova, D. (2022). ZAIF KO’RUVCHILAR NUTQ VA TAFAKKURINING PSIXOLOGIK RIVOJLANISHI XUSUSIYATLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(6). извлечено от https://ppmedu.jspi.uz/index.php/ppmedu/article/view/5484
Авторы
Dildora Mustafaqulova
Jizzax State Pedagogical Institute
Ключевые слова:
Darslik, ko’rgazmali metod, amaliy metod, obekt, ko’rgazmali qurol, ekskursiyalar, darsdan va sinfdan tashqari mashg’ulotlarВыпуск
Раздел: Articles