Аннотация
Ushbu maqola oʻrta asrlar islom falsafasining oʻziga xos oʻrniga ega boʻlgan faylasuf olim va mashhur alloma Abu Nars Farobiyning oʻz ishlarida pedagogik sistema va tushunchalar bilan shakllantirilgani haqida. Farobiy dunyoni ilm tizimli ravishda koʻrgan, shuningdek, insonning maʼrifati, rivojlanishi va jamiyatdagi oʻrnini kuzatuvchi pedagogik prinsiplar va amallar haqida yoritilib beriladi.
Как цитировать
Библиографические ссылки
А.Forobiy. Fozil odamlar shahri. –T.: Yangi asr avlodi, 2016 y.
M.Xayrullaev. Maʼnaviyat yulduzlari. –T.: Аbdulla Qodiriy nomidagi xalq merosi nashriyoti, 2001.
O.Xasanbaeva. Pedagogika tarixidan xrestomatiya.–T. “Oʼqituvchi”, 1993.
Pedagogika tarixi. //А.Zunnunov va b. –T.: “Sharq”, 2008, – B. 67-70.
Zunnunov А. Pedagogika tarixi. – Toshkent: Sharq, 2004. – B. 40.
А. Pedagogika tarixi. – Toshkent: Sharq, 2004. – B. 42.
Uralova.O.R.Abu Nasr Forobiy-inson maʼnaviyatining yetuk tarbiyachisi. Jaxolatga karshi maʼrifat bilan kurashgan buyuk alloma (Аbul Muyin Nasafiy) Ilmiy amaliy xalkaro anjuman.Toshkent 2019-yil dekabr.
Usmonova, M. (2023). OILAVIY NIZOLARDA FARZAND VA OTA-ONA MUNOSABATLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I).
Usmonova, M. (2023). OILAVIY NIZOLARDA FARZAND VA OTA-ONA MUNOSABATLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I).
Usmonova, M. (2023). OʻSMIRLАRNING IJTIMOIY-PSIXOLOGIK XUSUSIYАTLАRI HАQIDА. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 3(3).
Usmonova, M. (2023). MAKTABDAN TASHQARI TA’LIM JARAYONIDA OʻQUVCHILARNI KASB-HUNARGA YOʻNALTIRISH TALABLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 3(3), 152-155.
Mamaraimova, R. (2024). КАК НЕ ПОДДАВАТЬСЯ ПРОВОКATSIЯМ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(2), 23-29. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9644
Р.У.Мамараимова. (2022). ТАЪЛИМ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШДА ИНТЕРФАОЛ УСУЛЛАРДАН ФОЙДАЛАНШНИНГ МАЗМУН МОХИЯТИ. EURASIAN JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCH, 2(12), 513–517. https://doi.org/10.5281/zenodo.7337651
Mamaraimova, R. (2022). УМУМ ТАЪЛИМ МАКТАБЛАРИДА ПСИХОЛОГИК ХИЗМАТНИ ТАШКИЛ ЭТИШ ПСИХОЛОГИК АСОСЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(6). извлечено от https://ppmedu.jspi.uz/index.php/ppmedu/article/view/5549
Mamaraimova, R. (2021). КИЧИК МАКТАБ ЁШИ ЎҚУВЧИЛАР КОМПЕТЕНТЛИК ХУСУСИЯТЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ БАЪЗИ ЖИҲАТЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (2). извлечено от https://ppmedu.jspi.uz/index.php/ppmedu/article/view/2967
Odiljonova, X. (2024). O ‘QUVCHILARDA VALEOLOGIK TAFAKKURNI OʻSTIRISHNING NAZARIY ASOSLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 3-11.
Qarshiboyeva, G., & Odiljonova, X. (2022). ЎҚУВЧИЛАРДА ВАЛЕОЛОГИК БИЛИМНИ ОШИРИБ БОРИШ АСОСЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(5).
Odiljonova, X. (2024). “MEN” KONSEPSIYASIGA YONDASHUVLARNING OʻZIGA XOSLIGI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 62-70.
Odiljonova, K. (2023). PSYCHOLOGICAL FEATURES OF THE DEVELOPMENT OF HEALTHY THINKING IN STUDENTS. Science and innovation, 2(B4), 267-272.
Sangirova, N. (2024). SHAXS IJTIMOIYLASHUVIDA OILANING ROLI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(2), 69-73. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9725
Sangirova, N. (2024). ШАХСДА ГЕНДЕР УСТАНОВКАЛАРИНИНГ ЎЗИНИ-ЎЗИ ИДРОК ЕТИШ БИЛАН БОҒЛИҚЛИГИ МУАММОЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(2), 74-81. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9749
Oʻtamuradova, G. (2024). БЕРУНИЙНИНГСОҒЛОМ АВЛОД ТАРБИЯСИ ҲАҚИДАГИ ПСИХОЛОГИК ҚАРАШЛАРИ . Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(2), 95-103. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9764
Mamaraimova, R. (2024). ПСИХОЛОГИЯ РЕЛИГИОЗНАЯ ИСПОВЕДИ И МЕДИТАЦИИ . Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(2), 30-36. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9645
Mamaraimova, R. (2024). КАК НЕ ПОДДАВАТЬСЯ ПРОВОКАЦИЯМ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(2), 23-29. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9644
Ахмедова Насиба Ачиловна. (2022). КИЧИК МАКТАБ ЁШИДАГИ ЎҚУВЧИЛАРДА ИЖТИМОИЙ КОМПИТЕНТЛИКНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ИМКОНИЯТЛАРИ. EURASIAN JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCH, 2(12), 529–532. https://doi.org/10.5281/zenodo.7337671
Р.У.Мамараимова. (2022). ТАЪЛИМ САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШДА ИНТЕРФАОЛ УСУЛЛАРДАН ФОЙДАЛАНШНИНГ МАЗМУН МОХИЯТИ. EURASIAN JOURNAL OF ACADEMIC RESEARCH, 2(12), 513–517. https://doi.org/10.5281/zenodo.7337651
Mamaraimova, R. (2022). УМУМ ТАЪЛИМ МАКТАБЛАРИДА ПСИХОЛОГИК ХИЗМАТНИ ТАШКИЛ ЭТИШ ПСИХОЛОГИК АСОСЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(6). извлечено от https://ppmedu.jspi.uz/index.php/ppmedu/article/view/5549
Mamaraimova, R. (2021). КИЧИК МАКТАБ ЁШИ ЎҚУВЧИЛАР КОМПЕТЕНТЛИК ХУСУСИЯТЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ БАЪЗИ ЖИҲАТЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (2). извлечено от https://ppmedu.jspi.uz/index.php/ppmedu/article/view/2967
Ўралова, О. Р. (2023). МАЪНАВИЙ ТАРБИЯ МУҲИМ ИЖТИМОИЙ ЗАРУРИЯТ. Oriental Art and Culture, 4(3), 777-781.
O'ralova, O. (2021). АБУ НАСР ФОРОБИЙ МАЪНАВИЙ-АХЛОҚИЙ ТАРБИЯ ХАҚИДА. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (3).
O'ralova, O. (2021). АБУ НАСР ФОРОБИЙ ИЛМИЙ-МАЪРИФИЙ МЕРОСИНИНГ АСОСИЙ ЙЎНАЛИШЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (1).
O'ralova, O. (2022). ОИЛА–РУҲИЙ-МАЪНАВИЙ ҚУВВАТ МАНЗИЛИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(5).
O'ralova, O. (2021). Абу Наср Фаробий илмий-ижодий меросида манавий–ахлоқий ғоялар талқини.. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (1).
Авторы
Odina Uralova
Jizzakh State Pedagogical Institute
Ключевые слова:
rivojlanish, tarbiya, pedagogika, taʼlimga borish, oʻsish, rahnamolik, maʼnaviyatВыпуск
Раздел: Articles