Аннотация
Биз билганимиздек, болалар ёшлигида атрофидаги дунёга сезгир ва у билан яқин алоқада бўлади. Бола ўсиб улғайган сари бу алоқани йўқотиб боради, ва атроф муҳитга мослашиб боради. Шунинг учун болада унинг атрофидаги дунёни тушуниш ва унга ғамхўрлик қилиш зарурлигини шакллантириш муҳимдир. Бу, айниқса, мактабларда самарали
Как цитировать
Библиографические ссылки
Богданова Э.П . Бошланғич мактаб ёшидаги болаларда экологик компетентсияни шакллантириш. Фан ва таълимнинг замонавий муаммолари. - 2012. - № 5.
Несговорова Н.П. Ўқитувчиларнинг экологик таълимни амалга оширишга тайёрлиги таҳлилидан. Очиқ таълим. - М., 2007. - № 1. - С. 75-78.
Авторы
Nizom Taylanov
Jizzakh State Pedagogical Institute
Ключевые слова:
когнитив фаолият, амалий усуллар, моделлаштириш объекти, моделлаштиришВыпуск
Раздел: Articles