Опубликован 2024-05-14

AMALIYOTCHI PSIXOLOG FAOLOIYATIDA PERAGOGIK QOBILIYATLARNING O‘RNI

Аннотация


Maktab amaliyotchi psixologining faoliyatida pedagogik perseptiv qobiliyatning o`rni beqiyosdir. Hozirgi rivojlanish jadallik bilan o‘sib borayotgan bu davrda prdagog -psixologning bolalar va o‘smir,o`spirinlar psixologiyasining shaxsiy individual xususiyatlarini bilmasliklari oqibatida muammoli vaziyatlarning kelib chiqishi kuzatiladi. Amaliyotchi psixolog o‘quvchilarni kuzatish  jarayonida har bir o‘quvchining individual psixologik xususiyatlarini bilishi va unga nisbatan munosabat o`rnatishi, qonun-qoida, metodlarni to‘g‘ri tanlay olishi zarur. Agarda har bir o`quvchi bilan individual yosh xususiyatlari va xarakter xususiyatlariga mos ravishda ishni  tashkil etsa bu munosabat butunlay o‘quvchi yodida qolishi   mumkin. 

Как цитировать


Normatova, D. (2024). AMALIYOTCHI PSIXOLOG FAOLOIYATIDA PERAGOGIK QOBILIYATLARNING O‘RNI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 470-474. извлечено от https://pshedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/10035

Библиографические ссылки


Rivojlanish Psixologiyasi. Pedagogik-Psixologiya. Z.T.Nishanova, N.G`.Kamilova, D.U.Abdullayeva, M.X.Xolnazarova .

Eshmurodov O. E. SOCIAL-PSYCHOLOGICAL FACTORS OF MAINTAINING FAMILY-MARRIAGE RELATIONS //Galaxy International Interdisciplinary Research Journal. – 2022. – Т. 10. – №. 12. – С. 803-807.

Эшмурадов О. Э. ОИЛАВИЙ МУНОСАБАТЛАРДА ШАХС МОСЛАШУВЧАНЛИГИ ХУСУСИЯТИНИНГ ОИЛА МУСТАҲКАМЛИГИГА ТАЪСИРИ: DOI: https://doi. org/10.53885/edinres. 2021.21. 57.012 Эшмурадов Олмосбек Эламонович, Термиз давлат университетининг Педагогика институти Психология кафедраси катта ўқитувчиси //Образование и инновatsiонные исследования международный научно-методический журнал. – 2021. – №. 1-Махсус сон. – С. 377-380.

Eshmurodov, Olmosbek. "ОИЛА МУСТАҲКАМЛИГИНИ ТАЪМИНЛАШНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК ОМИЛЛАРИ." Scienceweb academic papers collection (2022).

Эшмурадов O. Э. Оиланинг маънавий-ахлоқий хусусиятлари ва оила мустаҳкамлигини таъминлаш имкониятлари //Academic research in educational sciences. – 2021. – Т. 2. – №. 5. – С. 1082-1085.

Эшмурадов, O. Э. "Оилавий муҳит ва оилавий муносабатлар психологиянинг ўрганиш предмети сифатида." ЎзМУ хабарлари” Мирзо Улуғбек номидаги Ўзбекистон миллий университети илмий журнали (2019): 162-164

Eshmurodov O. ОИЛА МУСТАҲКАМЛИГИНИ ТАЪМИНЛАШНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК ОМИЛЛАРИ //Scienceweb academic papers collection. – 2022.

Эшмурадов, O. Э. (2021). Оиланинг маънавий-ахлоқий хусусиятлари ва оила мустаҳкамлигини таъминлаш имкониятлари. Academic research in educational sciences, 2(5), 1082-1085.

Elamanovich, O. E. (2022). OILAVIY MUNOSABATLARDAGI NIZOLARNING KELIB CHIQISH SABABLARI. Archive of Conferences, 1-7.

Eshmurodov, O. E. (2022). SOCIAL-PSYCHOLOGICAL FACTORS OF MAINTAINING FAMILY-MARRIAGE RELATIONS. Galaxy International Interdisciplinary Research Journal, 10(12), 803-807.

Eshmurodov, O. (2024). MAKTABLARDA PSIXOLOGIK XIZMATNI RIVOJLANTIRISH MASALALARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 152-155.

Eshmurodov, O. (2024). ТАЪЛИМ ТАШКИЛОТЛАРИДА ПСИХОЛОГИК ХИЗМАТНИНГ ЙЎНАЛИШЛАРИ ВА ДОЛЗАРБЛИГИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 148-151.

Eshmurodov, O., & Fazliddinova, U. (2024). KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI O’QUVCHILARNI O’QISHGA O’RGATISHDA PSIXOLOGIK XIZMATNING O’RNI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 169-173.

Эшмуродов, О. (2023). Talabalar oila xaqidagi tasavvurlarining oila mustahkamligiga ta’siri. Современные тенденции психологической службы в системе образования: теория и практика, 1(1), 71-74.

Eshmurodov, O., & Норматова , Д. (2024). ЎСМИР ВА ОТА-ОНАЛАР МУНОСАБАТЛАРДАГИ НИЗОЛАРНИ БАРТАРАФ ЭТИШ ЙЎЛЛЛАРИ . Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 666-670. извлечено от https://art.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9948

Eshmurodov, O. (2024). ИНТЕРНЕТГА ТОБЕЛИКНИ КЕЛТИРИБ ЧИҚАРУВЧИ ПСИХОЛОГИК ОМИЛЛАР. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 894-899. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/10012

Powered by I-Edu Group