Аннотация
Annotatsiya: Hissiy intellekt qobiliyatlarini rivojlantirish insonning psixologik va jismoniy farovonligiga, ijtimoiy munosabatlariga va bolalik davrida ham, balog'at yoshida ham akademik yutuqlariga yordam beradi. Shu sababli ushbu maqolada kichik maktab yoshidagi bolalarning hissiy intellekti darajasi, uni rivojlantirishdagi ba’zi metodlar va bu yo'ldagi psixologik jihatlar bolalar bilan o’tkazilgan tajriba asosida o'rganildi va undan olingan natija tavsiya sifatida berib o'tildi. Tadqiqodni ilmiy jihatdan mustahkamlash uchun ba’zi chet el olimlari izlanishlaridan namunalar keltirildi.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Cosnier, J. (2007). The Psychology of Emotions and Feelings. Affections, Emotions, Feelings, Passions (Introducere in psihologia emotiilor si a sentimentelor. Afectele, emotiile, sentimentele, pasiunile). Bucharest: Polirom
Ekman, P. (2011). Emotions Revealed. Understanding faces and feelings (Emotiile date pe fata. Cum sa citim sentimentele de pe chipul uman). Bucharest: Trei
Goleman, D. (2001). Emotional Intelligence (Inteligenta emotionala). Bucharest: Curtea Veche
Jo‘rayeva S.N. O‘qituvchi imidji mas’uliyati bilan o‘zaro aloqadorlik uyg‘unligi // «Psixologiya». 2021. №2. B. 65-69.
http://innosci.org/index.php/jarsp/article/view/262.
Pioneer: Journal of Advanced Research and Scientific Progress (JARSP) Volume: 01 Issue: 04 | 2022 ISSN: 2751-7551 http://innosci.org
Авторы
Zilola Xayitova
Nizomiy nomli Toshkent davlat pedagogika universiteti