Аннотация
Maqolada Art-terapevtik usullar ko‘rib chiqiladi. Maqolaning maqsadi bolalar uchun Art-terapevtik tuzatish usullarining samaradorligi o‘z-o‘zini aniqlash, moslashish, sotsializatsiya, ijodiy o‘zini namoyon qilish va bolalarning o‘zini o‘zi anglashiga hissa qo‘shadigan autism spektrining buzilishini asoslash. Tadqiqotning asosiy usullari xususiyatlarni o‘rganish bo‘yicha ilmiy adabiyotlarni tahlil qilish autistik bolalarning rivojlanishi, shuningdek, bolalar autizmini tuzatishning Art-terapevtik usullari aniqlashga qaratilgan.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Bashina V. M. bolalik davridagi autizm.- M.: "Tibbiyot" Nashriyoti, 1999.240 s. ("amaliyotchi Kutubxona" seriyasi). – ISBN 5-225-04534-0.
Lebedeva L. D. Art-terapiya amaliyoti: yondashuvlar, diagnostika, tizim sinflar. Nutq, 2003 yil. 256 s.
Lebedinskaya K. S., Nikolskaya O. S. erta bolalik diagnostikasiautizm: dastlabki namoyishlar. M.: Ma'rifat, 1991. 96 s. ISBN 5-09-003454-0.
Bolalik autizmi: oquvchi / komp. L. M. Shipitsin Tomonidan. Spb. : Xalqaro oila va bolalar instituti R. Uollenberg, 1997 Yil. 254 s.
Abdulakimovna, S. S. (2021). TEACHERS SELF-DEVELOPMENT AS A CRITERION FOR INCREASING PROFESSIONAL COMPETENCE. World Bulletin of Social Sciences, 3(10), 58-60.
Shakarboyeva S. БЎЛАЖАК ЎҚИТУВЧИЛАРДА ЎЗ УСТИДА ИШЛАШ ФАОЛИЯТИНИ ТАРБИЯЛАШНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК ЖИҲАТЛАРИ //Журнал Педагогики и психологии в современном образовании. – 2022. – Т. 2. – №. 6.
Abdulakimovna S. S. Socially Psychological Education of Self-Development Skills in Future Teachers Functions //International Journal of Discoveries and Innovations in Applied Sciences. – 2021. – Т. 1. – №. 5. – С. 231-235.
Shakarboyeva, & O‘ktamova , O. (2024). TARBIYASI OGʻIR O‘SMIRLARNI IJTIMOIYLASHTIRISHDA OILA, MAHALLA, TA’LIM MUASSASASI HAMKORLIKLIGINI RIVOJLANTIRISH USULLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 139-147. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9555
Abdulakimovna, S. S. (2021). TEACHERS SELF-DEVELOPMENT AS A CRITERION FOR INCREASING PROFESSIONAL COMPETENCE. World Bulletin of Social Sciences, 3(10), 58-60.
Shakarboyeva S. БЎЛАЖАК ЎҚИТУВЧИЛАРДА ЎЗ УСТИДА ИШЛАШ ФАОЛИЯТИНИ ТАРБИЯЛАШНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК ЖИҲАТЛАРИ //Журнал Педагогики и психологии в современном образовании. – 2022. – Т. 2. – №. 6.
Abdulakimovna S. S. Socially Psychological Education of Self-Development Skills in Future Teachers Functions //International Journal of Discoveries and Innovations in Applied Sciences. – 2021. – Т. 1. – №. 5. – С. 231-235.
Kamolova, S. (2021). The Role Of Universal And Scientific Values In The Spiritual Development Of Future Teachers. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (2).
Мунарова, Р. У., Камолова, Ш. У., Шакарбоева, Ш. А., Каршибоева, Д. Б., & Алимкулов, С. О. У. (2016). Великие мыслители Средней Азии о воспитании гармоничного и всесторонне развитого поколения. Проблемы педагогики, (2 (13)), 17-19.
Kamolova, S. U., Shakarbaeva, S. A., Yuldashev, S. A., & Ochilov, C. Q. (2020). The Essence Of The Content Of Enriching The Scientific Outlook Of Future Teachers. Essence, 29(8), 3593-3598.
Мунарова, Р. У. (2016). Камолова Ширин Усаровна, Шакарбоева Шахноза Абдулакимовна, Каршибоева Дилфуза Бурлиевна, & Алимкулов Сирожиддин Олимжон ўғли (2016). Великие мыслители Средней Азии о воспитании гармоничного и всесторонне развитого поколения. Проблемы педагогики,(2 (13)), 17-19.
Usarovna, K. S., Muhammedovna, Y. F., Shodiyevna, O. D., & Shakhnoza, S. (2022). The Importance of Cognitive Processes in the Formation of a Scientific Worldview among Students. International Journal of Discoveries and Innovations in Applied Sciences, 2(2), 78-83.
Abdulakimovna, S. S. (2022). Social-Psychological Characteristics Of Professional SelfDevelopment Of Future Teachers. Zien Journal of Social Sciences and Humanities, 14, 138-140.
Abdulakimovna, S. S. (2021). Teachers self-development as a criterion for increasing professional competence. World Bulletin of Social Sciences, 3(10), 58-60.
Munarova, R. U. (2016). Kamolova Sh. U., Shakarboeva Sh. A., Karshiboeva DB, Alimkulov SOU (2016) Velikie misliteli Sredney Azii o vospitanii garmonichnogo i vsestoronne razvitogo pokoleniya. Problemi pedagogiki, (2), 13.
Abdulakimovna, S. S. (2022). Social-Psychological Characteristics Of Professional SelfDevelopment Of Future Teachers. Zien Journal of Social Sciences and Humanities, 14, 138-140.
Shakarboyeva, S. (2022). БЎЛАЖАК ЎҚИТУВЧИЛАРДА ЎЗ УСТИДА ИШЛАШ ФАОЛИЯТИНИ ТАРБИЯЛАШНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК ЖИҲАТЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(2).
Shakarboyeva, S. (2021). БЎЛҒУСИ ПЕДАГОГЛАРДА ЎЗ УСТИДА ИШЛАШ ФАОЛИЯТИНИ ТАРБИЯЛАШНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК ХУСУСИЯТЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (1).
Шакарбоева, Ш. А. (2021). САМОРАЗВИТИЕ В ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ КАК ПРЕДМЕТ СОЦИАЛЬНОЙ ПСИХОЛОГИИ. In Стратегия научно-технологического развития-2021 (pp. 39-40).
Шакарбоева, Ш. А. ПЕДАГОГИКА & ПСИХОЛОГИЯ. ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА. ПЕДАГОГИКА, (1), 61-64.
Axmedova, N., & Eshmuradova, S. (2023). BO‘LG‘USI O‘QITUVCHILARNI KASBIY TAYYORLASHDA IJODIY QOBILIYATLARNING AHAMIYATI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 3(1). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/7905
Fayziyeva, nodira. (2024). YOSH OILALARNING IJTIMOIY VA PSIXOLOGIK MUAMMOLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 85-90. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9547
Fayziyeva, nodira. (2024). YOSHLARNI OILAVIY HAYOTGA TAYYORLASH MUAMMOLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 119-125. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9552
Fayziyeva, nodira. (2024). KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI O‘QUVCHILARNING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 126-131. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9553
Fayziyeva, nodira. (2024). YOSHLARNI OILAVIY HAYOTGA TAYYORLASH MUAMMOLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 119-125. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9552
Fayziyeva, nodira. (2024). YOSH OILALARNING IJTIMOIY VA PSIXOLOGIK MUAMMOLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 85-90. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9547
Собировна, ФН (2024). Психологические особенности учащихся начальных классов. Wire Insights: Журнал Innovation Insights , 2 (2), 16–18.
Файзиева, Н. С. (2023, January). СОСТОЯНИЕ ИЗУЧЕНИЯ ПРОБЛЕМЫ ОБЩЕНИЯ В ПСИХОЛОГИИ. In International Conference of Education, Research and Innovation (Vol. 1, No. 1, pp. 121-126).
Fayziyeva, N. (2022). KICHIK YOSHDAGI MAKTAB BOLALARNING KOMMUNIKATIV QOBILIYATLARINI SHAKLLANTIRISH. Евразийский журнал социальных наук, философии и культуры, 2(12), 211-215.
Нодира, Ф. (2018). Профессионально значимые качества и умения преподавателя иностранных языков. Достижения науки и образования , 1 (7 (29)), 83-85.
Fayziyeva, nodira. (2024). BOSHLANGʻICH MAKTAB YOSHIDAGI BOLALARDA ALOQA KOʻNIKMALARINI RIVOJLANTIRISH SHAKLLARI VA USULLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (I). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/8721
Sobirovna, F. N. (2024). Psychological Characteristics Of Primary School Students. Wire Insights: Journal of Innovation Insights, 2(2), 16-18.
Fayziyeva, N. (2022). KICHIK YOSHDAGI MAKTAB BOLALARNING KOMMUNIKATIV QOBILIYATLARINI SHAKLLANTIRISH. Евразийский журнал социальных наук, философии и культуры, 2(12), 211-215.
Kamolova, S. (2022). АБУ РАЙХОН БЕРУНИЙНИНГ МАЪНАВИЙ СОҒЛОМ АВЛОДНИ ТАРБИЯЛАШ ҒОЯСИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(2). извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/5568
Odiljonova, K. (2023). O‘QUVCHILARDA SOG‘lom tafakkurni rivojlantirishning psixologik xususiyatlari. Fan va innovatsiyalar , 2 (B4), 267-272.
Odiljonova, X. (2024). O‘QUVCHILARDA VALEOLOGIK TAFAKKURNI O‘STIRISHNING NAZARIY ASOSLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 3-11. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/941
Amonxonova, Y. (2024). “MEN” KONSEPSIYASI INSONING O‘ZINI-O‘ZI ANGLASHI MASALALARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 44-49. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9513
Amonxonova, Y. (2024). INNOVATSION TA’LIM MUHITIDA MAKTAB RAHBARINING ZAMONAVIY TA’LIM TIZIMIDA KASBIY KOMPETENTLIKNING MOHIYATI VA UNING XORIJIY MAMLAKATLARDA O‘RGANILISHI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 50-61. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9514
Amonxonova, Y. (2024). INNOVATSION TA’LIM MUHITIDA UMUMTA’LIM MAKTABLARI RAHBARLARINING PSIXOLOGIK-PEDAGOGIK VA INNOVASION BOSHQARUVI HAMDA AXBOROT TA’MINOTI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 12-20. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9412
Qarshiboyeva, G., & Odiljonova, X. (2022). ЎҚУВЧИЛАРДА ВАЛЕОЛОГИК БИЛИМНИ ОШИРИБ БОРИШ АСОСЛАРИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 2(5).
Odiljonova, K. (2023). O‘QUVCHILARDA SOG‘lom tafakkurni rivojlantirishning psixologik xususiyatlari. Fan va innovatsiyalar , 2 (B4), 267-272.
Abduazizkhan, A. Y. (2023). PSYCHOLOGICAL ASPECTS OF ETHICAL ATTITUDES IN STUDENTS BASED ON AXIOLOGICAL APPROACHES. American Journal of Interdisciplinary Research and Development, 15, 216-220.
Amonxonova, Y. (2024). INNOVATSION TA’LIM MUHITIDA MAKTAB RAHBARINING ZAMONAVIY TA’LIM TIZIMIDA KASBIY KOMPETENTLIKNING MOHIYATI VA UNING XORIJIY MAMLAKATLARDA O‘RGANILISHI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 50-61. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9514
Amonxonova, Y. (2024). “MEN” KONSEPSIYASI INSONING O‘ZINI-O‘ZI ANGLASHI MASALALARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 44-49. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9513
Odiljonova, X. (2024). “MEN” KONSEPSIYASIGAYONDASHUVLARNING O‘ZIGA XOSLIGI . Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 62-70. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9515
Fayziyeva, nodira. (2024). YOSH OILALARNING IJTIMOIY VA PSIXOLOGIK MUAMMOLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 85-90. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9547
Shakarboyeva, & O‘ktamova , O. (2024). TARBIYASI OGʻIR O‘SMIRLARNI IJTIMOIYLASHTIRISHDA OILA, MAHALLA, TA’LIM MUASSASASI HAMKORLIKLIGINI RIVOJLANTIRISH USULLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 139-147. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9555
Toshpo‘latova, N. (2024). OILADAGI TARBIYA VA INSON KOMOLOTI MASALALARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(1), 132-138. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9554
Авторы
Shahnoza Shakarboyeva
Jizzakh State Pedagogical Institute
Azamat Qayumov
Ключевые слова:
bolalik autizmi, autizmning buzilishi spektr, psixologik va pedagogik qo‘llab-quvvatlash, tuzatish, artpedagogika, Art-terapevtik usullarВыпуск
Раздел: Articles