Аннотация
Maqolada irodaviy sifatlar mazmuni va shaxsning o‘z-o‘zini boshqarishida irodaviy sifatlar ta’siri muammosining ilmiy-nazariy jihatlari yoritilgan. Ilk yoshdagi o‘spirinlarda o‘zini o‘zi boshqarish to‘g‘risidagi tasavvurlarni kengaytirish, mazkur jarayonda irodaviy sifatlarning ta’siri muammosini tadqiq etish ularning individual xususiyatlari hamda imkoniyati bilan bog‘liq bo‘lib, bu esa bir qator ijtimoiy-psixologik muammolarni hal etishning muhim omili ekanligi asoslangan.
Как цитировать
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Uzluksiz ma’naviy tarbiya Konsepsiyasini tasdiqlash va uni amalga oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” VM-1059 son Qarori. - T.: - 2019 yil 31 dekabr.
Karimov I.A. Yuksak ma’naviyat – yengilmas kuch. – Toshkent.: Ma’naviyat, 2008. – 123-b.
Брихин М. Воля и волевые качества // Психология личности и социалистическом обществе. – М.: 2001. – 340 с.
Davila J. Marriage // Encyclopedia of Stress In 3 vol. / Ed. By G. Fink. Vol. 2. San-Diego: Acad. Press, 2000.
Висоцкий А.И. Возрастная динамика волевой активности школьников и методы ее изучения: Автореф. докт. дис. Л: 2002. – 40 с.
Иванников В.А. Психологические механизмы волевой регуляции М.: 1998. – 218 с.
Ильин Е.П. Психология воли. СПб: Питер, 2009. – 324 с.
Мащенко В.Ф. Психологические особенности морально – волевых качеств личности трудно воспитуемых подростков. aвтореф канд.психол. наук. Киев.: 1998. - 24 с.
Пуни А.Ц. Психологические основы волевой подготовки в спорте.– М.: 1999.– 176 с.
Lauvee Y., Mey-Dan M. Patterns of Change in Marital Reiations Among Parents of Children With Cancer // Heaith and Sc. Work. 2003. Vol. 28, N 4.
Rodrigues M. et al. Listening to Mothers: Qualitative Studies on Motherhood and Depression From Goa India // Soc. Sci. and Med. 2003. vol. 57.
Рувинский Л.И., Хохлов С.И. Как воспитать волю и характер. – М.: Просвещение, 1998. – 244 c.
Селиванов В.И. Воля и ее воспитание. – Рязань: 1999. – 263 с.
Фещенко Е.К. Возрастно-половые особенности самооценки волевых качеств. – СПб.: Питер, 1999. – 142 с.
Авторы
Xasan Yakubjonov
Termiz State Pedagogical Institute