Аннотация
Oila, mahalla va ta’lim muassasasi hamkorligini amalga oshirish ancha murakkab ish bo’lib, o’qituvchidan, oila a’zolari va mahalla faollaridan ancha vaqt hamda katta kuchni talab qiladi. Chunki mafkuraviy targ‘ibot, yoshlarni milliy istiqlol g‘oyalari ruhida tarbiyalash o‘qituvchilarda katta hammadagi bilimni talab qiladi.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Yoshlarga oid davlat siyosati to‘g‘risida”gi qonun 2016 yil 14 sentyabr, O‘RQ-406-son.
Burkhanov A., Avlaev O., Abdujalilova Sh. Responsibility as a criterion for determining personal maturity/ E3S Web of Conferences 2021.
Butayeva U. A. TALABA PCIXOLOGIK KAMOLOTI MASALASI. ACADEMIC RESEARCH IN EDUCATIONAL SCIENCES. 2021. S-4-11
Klimov Ye.A. Put v professiyu.- L.: 1974.-143 s.
Umida Aliboyevna Butayeva Mas’uliyat psixologik yetuklik mezoni sifatida. Sovremennoye obrazovaniye (Uzbekistan). 2017. S-52-58
Umida Aliboevna Butayeva Shaxsning noaniqlik sharoitlarida qaror qabul qilish xususiyatlari. Central asian research journal for interdisciplinary studies (carjis). Volume 2 | issue 1 | 2022
Eshmurodov, O. (2024). ТАЪЛИМ ТАШКИЛОТЛАРИДА ПСИХОЛОГИК ХИЗМАТНИНГ ЙЎНАЛИШЛАРИ ВА ДОЛЗАРБЛИГИ. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 148-151. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9838
Eshmurodov, O., & O‘roqova , L. (2024). MAKTABLARDA PSIXOLOGIK XIZMATNI RIVOJLANTIRISH MASALALARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 152-155. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9839
Eshmurodov, O., & Fazliddinova, U. . (2024). KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI O’QUVCHILARNI O’QISHGA O’RGATISHDA PSIXOLOGIK XIZMATNING O’RNI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 169-173. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9840
Fayziyeva, N. (2024). YOSHLARNI OILAVIY HAYOTGA TAYYORLASHNING IJTIMOIY-PSIXOLOGIK MUAMMOLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 4(2), 149-155. извлечено от https://ppmedu.jdpu.uz/index.php/ppmedu/article/view/9805
Авторы
Umida Butayeva
O‘zbekiston-Finlandiya pedagogika instituti